martes, 31 de julio de 2007

ANANTAPUR... per fí al Google Earth

Fa no massa dies que els senyors del Google Earth van decidir incloure, en alta resolució, aquesta remota regió de la Índia. I, és clar, a mi personalment em fa molta il·lusió veure la zona on vaig passar 5 mesos de la meva vida, amb molts mals de panxa, però també amb molts moments gratificants. Tot i que no està actualitzat del tot, podré anar fent el seguiment de les obres en les que vaig participar com a arquitecte, encara que sigui en diferit.

A la fotografia de dalt, marcat en vermell, hi ha el perímetre del Campus I de la Fundació Vicenç Ferrer – Rural Development Trust. Aquí hi viu la família Ferrer i els voluntaris hi fan vida, i és on hi ha el centre d’operacions de la Fundació i les oficines principals. El quadradet groc és el bungalow 14, on vaig estar instal·lat.

Si pareu atenció a la zona superior-esquerra de la fotografia, podreu veure una superfície amb uns puntets molt petits, més petits que les cases, són tendes de campanya fetes amb plàstics de gent molt i molt pobre, els marginats entre els marginats, que no tenen ni un sostre on dormir i mal viuen com a nòmades i com poden.


A la foto de dalt el Speach & Hearing School, campus per a nens sords. En vermell hi ha marcada la forma aproximada de l’escola que varem projectar i que ja s’està construint. Aquest és un dels projectes en que més vaig treballar. Quan vaig marxar, estaven formigonant els pilars.

powered by Jordi

No hay comentarios: