lunes, 2 de julio de 2007

PRESENTACIONS

JORDI

Bona nit, sóc el Jordi i tinc 26 anys. El meu jo interior lluita en una guerra brutal i salvatge on constantment es debat entre el bé i el mal. En ocasiones veo muertos. A part d’això sóc normal, potser del monton. M’agrada connectar i la cervesa estrella. Em considero de centre esquerra liberal i catalanista integrador, no excloent. Crec en Déu però en cap religió concreta de l'home (o potser en totes). Fa poc vaig tornar de la Índia on vaig descobrir moltes coses del meu interior. Sobretot al anar de ventre i veurem les cagarrines. També vaig conèixer gent fascinant que em marcarà per sempre. Em costa poc emocionar-me però també desemocionar-me. Mantinc una relació apassionant d’amor-odi amb l’arquitectura. L’Alicia és la meva parella no oficial. M’agraden molt totes les noies però per a mi ella sempre ha estat ella. Sóc despistat, insegur, tímit, innocent, inestable, capritxós, cregut (totes les meves virtuts aquí no hi cabrien), tasta-olles, una mica bohemi i sovint em perdo pels núvols, però ella m’ajuda a baixar i a tocar de peus a terra. Em vaig criar al bar Montreal de Sant Boi de Llobregat, però els meus pares no ho saben. La foto de Dalai Lama és una broma, els místics em posen nerviós i m’agrada més la gent pràctica i senzilla, de bona voluntat.



LÍDIA

Sóc la Lídia. Tinc 25 i sóc de Barcelona tot i que oficialment i d'aquí poc pasaré a ser de Viladecans. Em considero una persona nerviosa, oberta i a la vegada molt tímida, molt treballadora, responsable... i bueno, m'agrada pensar-me les coses dues, tres i quatre vegades tot i que a vegades faig les coses sense pensar.
Treballo rodejada d'orelles i estic contenta amb la feina que faig tot i ser una de les persones pitjors pagades d'aquest pais.
L'Edu (el meu Dudu, cuqui, amor, tripilejo, chuchurri, tolondrón...) és la meva parella desde fa gairebé 6 anys. Crec que estem fets l'un per l'altre (és veritat que les persones s'acabant semblant), així que estic esperant que em demani que em casi amb ell per celebrar-ho tots junts. :)
M'encanten els balls de saló, la música, els nens, el sudokus, el espidifen, anar de compres, estar amb els amics... I no m'agrada gens fer pacs, sentir-me ignorada, la llet, les obres del pis.
Un petó


EDU

Hola sóc l'Edu...hola sóc l'Edu...hola...Bueno això es molt difícil de fer. Això de parlar d'un mateix. Pero ho intentaré. Sóc un noi de 27'98 anys que li agrada compartir petits moments amb grans persones com la Lídia i com vosaltres.
Però si una cosa, crec, em caracteritza es trobar paraules adients a moments concrets, exemples: "Com que som 10" "es típic" "demagògia"... i una altre cosa em caracteritza es el no tindre sentit del ridícul, hi ha molts exemples fotos, vídeos, situacions abstractes... A veure... mes coses...ummm... no se.
Coses dolentes en tinc moltes... saber que soc guapo...que soc intel·ligent...que soc... que..soc?...


Coses que m'agraden: CIU, Pere Casaldàliga, Barcelona 92, Cuenca, vi (ribera).


Coses que no m'agraden: PP, Aznar, PP, Fòrum 2004, PP, PP, PP... Ah!! i la Zona Verda (Zona de Merda)


Com no se que dir més acabo aquí. no he tingut temps de corregir les faltes ( el mac no te corrector en Català ).




PAULA

mmmm..hola, ja em coneixeu, així que no sé ben bé perquè m'he presentar.. Però ho faré per treure'm aquesta fama d'estúpida que m'heu possat...(fama evidenment no merescuda).En realitat, vosaltres, estimats amics, m'haveu carregat d'innumerables no merescudes fames: tinc fama d'estúpida,de manaire, de sargenta, de pànfila, de cotorra, de sosa,d'intentar ser massa legal, de torpe (aquesta és discutible).


En fi... què maca és l'amistat!


M'agrada: La xocolata, El Robert, La platja, Que l'Edu faci el "què passa nenc", Els pintxos, Fer xorrades de la meva feina de les que es riuen els meus amics, El claqué que balla la Lidia quan va borratxa, Viajtar, La vida de la Rambla, Filosofar, La Mireia, Que el Jordi sigui un empanat, Comprar, comprar, comprar.


No m'agrada: Que el Robert em renyi (us té enganyats, ell mana, no jo), Que les obres del pis siguin infinites, Que la xocolata s'acabi, Esperar als aeroports (com ara mateix -3h), Els diumenges, Que la Ali em digui muermo, Matinar, La policia assasina, PP.


Crec que això serà una bona síntesi. Estem en contacte

A reveure!



ALICIA



Hola! Jo sóc l'Alicia, part dels 6 que de vegades són 10... Tinc 26 anys i visc actualment a Sant Boi, encara que algun dia, espero no molt llunyà, pugui formar part de la bella capital...
El meu món viatja entre la meva feina, que m'apassiona i em sorpren cada dia i entre el poc temps lliure que em deixa, que m'agrada aprofitar-ho al màxim. Com? Depén del moment. A l'estiu, ho tinc clar, m'encanta la platja... encara q el Jordi, la meva parella "no oficial", em digui q soc una pesada, no hi ha res millor q relaxar-te quan surts de guàrdia i fer-te uns bons banyets (al sol i al mar) i si ell m'acompanya tot és molt millor! M'agrada viatjar, un bon menjar, el buen vinito, estar amb els amics, Anatomia de Grey, operar, llegir....
No m'agrada parlar de política, m'aburreix, ni veure el futbol ni treballar 30 hores seguides ni els prepotents, però el que més odio és que em comparin.
La gent em descriu com a una persona amb molt caràcter, segura, extrovertida i sincera. Però he de dir que també tinc les meves inseguretats i pors i que en determinades situacions em venç la timidesa.
També m'he guanyat fames totalment infundades, com la Paula, diuen q soc borde, q siempre me tajo.... (demagògia) jejej
Ara fa gairebé 2 mesos, la meva vida ha donat un gir... i us asseguro q ha estat totalment positiu, amb el Jordi, tot té més sentit... i ara hem tornat a ser 6 que volen ser 10!!!Petons a tots i totes!

1 comentario:

gent del baix dijo...

Hola, esta molt guay aixo pero falta que la gent (joan, alexa, michelle, fran, ....) es presentin.

powered by dudu